Новини » 2012»Серпень»22 » Рейтинговий підхід як засіб активізації діяльності навчальних закладів
18:05
Рейтинговий підхід як засіб активізації діяльності навчальних закладів
Як виявити ефективність методичної діяльності навчальних закладів, методичного об'єднання або окремого педагога? Питання залишається відкритим. Відповісти на нього можна будуючи систему управління за кінцевими результатами діяльності. Через систему методичної діяльності вирішуються завдання удосконалення професійної компетентності педагогічних кадрів, підвищення їх наукового та загальнокультурного рівня. У створенні компетентнісно-орієнтованої системи професійного зростання немало вагому роль грає педагогічний моніторинг. Завдяки педагогічному моніторингу іде накопичення інформації про кожного з педагогів міста, що забезпечує безперервне відстеження професійного рівня, а також з'являється можливість прогнозувати та моделювати розвиток і стан професійного рівня педагогів. Рейтингова система ефективності методичної діяльності сприяє стимулюванню методичної діяльності і як наслідок підвищує результативність педагогічної діяльності. Метою даної системи є безперервне відстеження результатів і своєчасна корекція роботи з урахуванням прогнозованого розвитку для подальшого уникнення факторів дезорганізації. Для використання рейтингу активності педагогів, методичних обєднань та навчальних закладів пропонуємо Вам методичні рекомендації для впровадження в систему роботи(дивитися вкладений файл Методичні рекомендації Радченко Рейтинговий підхід як засіб активізації діяльн шкіл.doc )