Відповідно до листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01.06.2012 № 1/9-426 «Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін» перший урок у початкових класах проводиться за обраною загальноосвітнім навчальним закладом або методичним об'єднанням темою з урахуванням можливостей навчального закладу, вікових та індивідуальних особливостей учнів кожного класу». Перший урок в 5-11 класах відбудеться в рамках оголошеного в Україні у 2012 році Року спорту та здорового способу життя, метою якого є орієнтація учнів на пріоритетність загальнолюдських цінностей життя і здоров’я, утвердження здорового способу життя як необхідної умови саморозвитку та самовдосконалення особистості. Завантажити документ
Підведено підсумки активності навчальних закладів у заходах з хімії за 2011-2012 навчальний рік.Основними напрямками моніторування були: участь учнів у олімпіадах; участь у конкрсах природничого напрямку, участь у МАН; участь у методичній діяльності. Найбільш активну участь приймали педагоги навчальних закладів: I місце -НВК "ЗОШ І-ІІІ ст.№ 25 - багатопрофільний ліцей "Успіх" II місце -НВК "ЗОШ І-ІІІ ст.№ 85 - медичний ліцей" III місце -НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. № 14 - багатопрофільний ліцей "Лідер"
Як виявити ефективність методичної діяльності навчальних закладів, методичного об'єднання або окремого педагога? Питання залишається відкритим. Відповісти на нього можна будуючи систему управління за кінцевими результатами діяльності. Через систему методичної діяльності вирішуються завдання удосконалення професійної компетентності педагогічних кадрів, підвищення їх наукового та загальнокультурного рівня. У створенні компетентнісно-орієнтованої системи професійного зростання немало вагому роль грає педагогічний моніторинг. Завдяки педагогічному моніторингу іде накопичення інформації про кожного з педагогів міста, що забезпечує безперервне відстеження професійного рівня, а також з'являється можливість прогнозувати та моделювати розвиток і стан професійного рівня педагогів. Рейтингова система ефективності методичної діяльності сприяє стимулюванню методичної діяльності і як наслідок підвищує результативність педагогічної діяльності. Метою даної системи є безперервне відстеження результатів і своєчасна корекція роботи з урахуванням прогнозованого розвитку для подальшого уникнення факторів дезорганізації. Для використання рейтингу активності педагогів, методичних обєднань та навчальних закладів пропонуємо Вам методичні рекомендації для впровадження в систему роботи(дивитися
... Читати далі »