ММО вчителів хімії міста Горлівки
Неділя, 09.02.2025, 06:56
Меню сайту

Сайти вчителів
center

Годинник

Архів записів

Block title
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Пошук

Новини » 2013 » Вересень » 26 » «Погляд на життя у стилі ЕКО»
10:12
«Погляд на життя у стилі ЕКО»
Конкурс соціальної реклами екологічного спрямування
«Екологічна культура – стиль життя»

     Дитяча Екологічна Асоціація «Зелена Країна» за підтримки Управління економіки та інвестиції Горлівської міської ради та Міського методичного центру департаменту освіти, молоді та спорту проводить міський конкурс  соціальної реклами екологічного спрямування «Екологічна культура – стиль життя». Завдання конкурсу привернути увагу до екологічних проблем міста Горлівка та пошуку шляхів їх вирішення.
Основною  метою конкурсу є:  сприяння формуванню екологічної культури населення, через формування екологічної культури учнівської молоді.
Завдання конкурсу соціальної реклами екологічного спрямування:
-  привернення уваги місцевої влади, громадських та державних організацій, а також населення до екологічних проблем;
-  виховання в учнівської молоді любові до рідного міста;
- формування екологічного стилю мислення і поведінки через формування екологічної культури;
-  подолання споживацького ставлення до природних ресурсів;
- розвиток умінь та навичок приймати відповідальні рішення, щодо проблем навколишнього середовища, оволодіння нормами екологічно грамотної поведінки;
- оволодіння технологією прийняття рішень, вільного вибору і практичних дій у різних сферах життя з урахуванням запобігання негативного впливу на навколишнє середовище;
- поширення ідей серед населення міста щодо життя у стилі ЕКО.
Конкурс надає можливість висловити своє відношення до тієї чи іншої екологічної проблеми нашого міста, показати можливі шляхи їх вирішення, зробити свій внесок у розвиток соціальної реклами природоохоронного спрямування. Кращі роботи будуть відібрані для подальшого застосування при проведенні інформаційно-просвітницьких компаній.
На Конкурс приймаються роботи учнів загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, вчителів учбових закладів та керівників гуртків:
- І група – учні 7-8 класів;
- ІІ група – учні 9-10 класів;
- ІІІ група – учні 11 класів;
- IV група - вчителі учбових закладів та керівники гуртків позашкільних навчальних закладів.
Для участі в Конкурсі учасник представляє в довільній формі рекламний відеоролик на тему Конкурсу, виконаний українською або російською мовою. Тривалість рекламного відеоролика 40 секунд.
На допомогу конкурсантів приблизна тематика: екологічно грамотна людина - здорова людина; не смітити, сортування сміття; не купуй зайвого; мінімізація побутових відходів; вторинна сировина; утилізація батарейок та електронного обладнання; екологічно свідома поведінка (побут, транспорт, відпочинок); екологічно дружнє споживання (пропагування екологічної чи органічно сертифікованої продукції – переваги для довкілля та здоров’я людини); екологічне маркування; відмовся від пластику, використовуй екосумки; енергозбереження та використання відновлюваних енергетичних джерел; захист клімату; нуль негативного впливу на навколишнє середовище; пропагування здорового способу життя та дбайливого ставлення до оточуючого середовища.
Увага буде приділятися проектам реклами, яка приверне увагу населення міста Горлівка до життя у стилі ЕКО.
Критерії оцінювання
- Актуальність екологічної проблеми та її соціальне значення.
- Креативність (новизна ідеї, оригінальність, гнучкість мислення).
- Творче втілення рекламної ідеї.
- Ступінь емоційного та виховного впливу.
- Заклик до вирішення проблем.
- Приведення варіантів вирішення проблеми і виховний момент для цільової аудиторії.
Робота повинна висвітлювати стан проблеми в тій чи іншій номінації. Обов'язковою умовою є висвітлення або приведення варіантів вирішення проблеми та виховний момент для цільової аудиторії, а також оригінальний підхід до створення ролика.
Кожна робота повинна включати в себе наступну інформацію:
-  ПІБ автора та виконавців роботи;
-  назва роботи та номінація;
-  місце навчання/роботи автора;
-  контактний телефон.

Терміни проведення конкурсу:
Конкурс проводиться в два етапи:
І етап      - з 23 вересня по 14 жовтня 2013 року у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах, де визначаються по одному переможцю в кожній віковій категорії;
ІІ етап - з 14 жовтня по 25 жовтня 2013 року (міський), де визначаються по три переможця в кожній віковій категорії.
Підведення підсумків конкурсу відбудеться на загальноміській презентації відібраних конкурсних робіт.
Переможці конкурсу соціальної реклами екологічного спрямування «Екологічна культура – стиль життя» нагороджуються грамотами департаменту освіти, молоді та спорту, дипломами та подарунками від Дитячої Екологічної Асоціації «Зелена Країна». Роботи переможці будуть розміщені на сайті ДОМС та на сайті Дитячого Екологічного Руху.
Кращі конкурсні роботи будуть у подальшому використані для проведення кампанії з соціальної реклами природоохоронного та екологічного спрямування в місті Горлівка.
Сподіваємося, що саме ваші напрацювання увійдуть до цієї збірки, а ваш досвід сприятиме процвітанню нашого міста, вихованню здорового покоління та збереженню Землі.


Оргкомітет конкурсу
Переглядів: 415 | Додав: Inna | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz