ММО вчителів хімії міста Горлівки
Неділя, 09.02.2025, 04:09
Меню сайту

Сайти вчителів
center

Годинник

Архів записів

Block title
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Пошук

Новини » 2012 » Грудень » 18 » Підсумки ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії
22:30
Підсумки ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії

                    

В II (міському) етапі хімічної олімпіади прийняли участь 95 учнів з 32 навчальних закладів освіти: ЗОШ № 1,4,8,10,12,14,15,16,22,25,29,36,40,41,42,49,50,52,53,54,55,59,65,68,73,85,88 та учні   ПТУ.


 

                                               Роки

2011-2012

2012-2013

Кількість закладів

33

32

Кількість учнів

90

95








 
 
 
 
Дані моніторингу свідчать про  тенденцію зменшення  кількості навчальних закладів порівняно з минулим роком, але число учасників при цьому збільшилося. 

 

Слід відзначити дуже високий рівень складності завдань  в більшості паралелей, їх значний відрив від  шкільної програми. Прикро,  що програма з хімії ущільнюється, час на її вивчення скорочено вдвоє (більшість старшокласників вивчає предмет на рівні стандарту),  тому рівень компетентності учнів  в олімпіаді в середньому  складає  25-30 балів у зрівнянні з можливими 100 балами. Згідно положення про олімпіаду, призерами можуть бути учні, які виконали якісно хоча б 30% завдань, тому, практично в усіх паралелях, відсутні призери олімпіади, крім 8 класів. Призерами стали:

                                        №

ПІ учня

Навчальний заклад

Клас

Кількість балів

Місце

ПІБ вчителя

1

Аксенкова Сусанна

НВК «ЗОШ №14- ліцей «Лідер»

8

45

I

ТархановаЛ.І.

2

Жадобкіна Ольга

НВК «ЗОШ №25 – ліцей «Успіх»

8

44,5

II

Панасенко Г.О.


 

Найголовніші ускладнення в роботах учасників :

7 клас

<!-В завданні 4 учні мали утруднення у складанні формул, розподілі  коефіцентів.

<!-Завдання 5 учні виконати зовсім не змогли, у зв’язку з тим, що умови задачі не відповідають вимогам до розв’язання розрахункових задач учнями  7 класу.

    8 клас

<!-Завдання  олімпіади не відповідають програмі 8 класу.

<!-Труднощі були при написанні хімічних  рівнянь, які характеризують властивості амфотерних сполучень, завдання на виявлення масових долів компонентів у сумішах.

   9 клас

1)Завдання 2 по гідролізу солей не відповідає програмі 9-го класу.

2) Завдання 3 передбачає знання якісних реакцій і основи аналітичної хімії, які вивчається у програмі  10-го класу.

3) Органічні сполуки починають вивчати у другому семестрі 9 класу, тому розрахункові комбіновані задачі учні практично не рішили.

10 клас.

1) Складність завдань не відповідає рівню (завдання № 5 виявляється більш простим для вирішення, ніж завдання № 1)

2) Нема жодного завдання, яке би не виходило за рамки шкільної програми.

11 клас.

1. У завданні № 5 наявна помилка - не можливо встановити структуру формули сполуки С4 Н14 О 2.

2. Швидкість хімічних реакцій вивчається у 8 класі оглядово.

3. Порядок хімічних реакцій не розглядається в шкільному курсі хімії

 

Було б розумно орієнтувати вчителя, на які теми поза межами шкільної програми будуть запропоновані завдання.

Протоколи олімпіади.

Динаміка якості підготовки учнів олімпійського резерву до Всеукраїнської олімпіади з хімії

 

 

 


Переглядів: 975 | Додав: Inna | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz