Видавництво «Шкільний світ» за сприяння Національної академії педагогічних наук України та за підтримки партнера ТМ "Розумники" проводять Всеукраїнський конкурс «Панорама творчих уроків - 2013».
Відповідно до листа Інституту обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України від 12.12.2012р. № 02-15/103 повідомляємо, що проводиться ІІ Всеукраїнський конкурс «Творчий учитель - обдарований учень».
Метою конкурсу є створення умов для творчої реалізації педагогів, поширення їх передового досвіду щодо упровадження в практику роботи сучасного педагога особистісно-орієнтованих, компетентнісних підходів до освіти учнівської молоді та підтримки обдарованості; підвищення ролі та статусу творчих педагогів в педагогічних колективах.
До участі у конкурсі запрошуються: адміністрація навчальних закладів, учителі, класні керівники, психологи; керівники гуртків загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів як державної, так і недержавної форми власності; студенти вищих навчальних закладів; працівники дошкільних навчальних закладів та центрів раннього розвитку дитини.
Згідно з листом Міністерства освіти і науки України від 06.11.2012 № 3.4/9-1422 «Про проведення Тижня всеукраїнських і міжнародних науково-освітніх проектів «Україна-Європа-Світ-2013» (додається) управління освіти і науки інформує, що з 27 лютого до 1 березня 2013 року Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді спільно з Державною службою інтелектуальної власності України, Українським центром інноватики та патентно-інформаційних послуг, Інститутом зоології ім. І.І. Шмальгаузена НАН України в рамках Четвертої Міжнародної виставки "Сучасні заклади освіти – 2013 буде проведено Тиждень всеукраїнських і міжнародних науково-освітніх проектів "Україна–Європа–Світ–2013” (умови - на сайті www.nenc.gov.ua.
Творческие педагоги постоянно ищут новые формы "оживления" процесса преподавания материала и обратной связи, которые помогают активизировать всех учащихся, повысить их интерес к занятиям и вместе с тем обеспечивают быстроту запоминания, понимания и усвоения учебного материала. Основная цель уроков экологии побудить школьников к размышлению об экологическом и личностном смысле сохранения биологического разнообразия родного края; чистоте и безопасности окружающей среды и необходимости для этого совместных усилий людей разных поколений их желания и умения договариваться о сотрудничестве в решении общих проблем. Экологическое образование заменило и вобрало в себя природоохранное образование. Однако, и это особое направление. Природоохранное образование формирует этические, гражданские и правовые представления и нормы. Человек должен знать основные законы, правила и не писаные нормы, которые в данном обществе и государстве регулируют его деятельность по отношению к живой природе и окружающему миру. Он обязан представлять меру ответственности за нарушения, знать механизмы, пресекающие опасную и преступную деятельность, не оставаться равнодушным к этой деятельности в силу гражданской позиции.